MY BLOG

Daisypath Friendship tickers

OUR ANNIVERSARY

Daisypath Anniversary tickers

Wednesday, July 16, 2014

TTC : BLOGLIST UPDATE

Kalau setahun yang lepas pia ada share antara blogger-blogger B2B sebagai rujukan perkahwinan... Tahun ni, pia nak share pula blogger-blogger yang ber-TTC.. InsyaAllah , lepas ni pia nak lebih bersemangat untuk ber-TTC dan insyaAllah pia juga akan share dengan korang tips-tips, usaha-usaha dan juga pengalaman-pengalaman sepanjangn TTC ni..
 
Walaupun, masih belum diberi rezeki anak pada pia dan suami, pia yakin dan percaya, usaha dan pengalaman ini akan menjadi kenangan dan kejayaan paling manis pada kami bila dah bergelar ibu dan ayah nanti .. Peace !!!!!
 
***Doakan kami ye...

4 comments:

Sheila Salim said...

Assalamualaikum.. in shaa Allah. jangan give up! hehehhe

Lady Yusuf said...

Salam dear..salam kenal, I pun dah 1 year kawin & now on TTC.Sama2 kita usaha, dan berdoa.Moga ada rezeki untuk kita nanti.

atie lazis said...

Aslm, salam perkenalan..saya pun sedang ttc untuk anak ketiga..anak kedua dah masuk 3 tahun tapi belum ada rezeki lagi. Allah sebaik-baik perancang. Sama-sama kita berusaha yer.

Semoga pia & pasangan dipermudahkan rezeki untuk dapat baby. Insyallah.

Anonymous said...

luckyclub.live scores live results and scores
LuckyClub is the UK online betting company offering both professional and professional luckyclub.live sports betting. Registering and deposit money and making a ðŸ’° Welcome bonus: 100% up to ₹40,000💰 Welcome bonus: 100% up to ₹10,000💰 Welcome bonus: 100% up to ₹1000

Post a Comment

Mendoakan Puan Pia dapat baby ramai & comey .. hehehehe

Related Posts with Thumbnails