MY BLOG

Daisypath Friendship tickers

OUR ANNIVERSARY

Daisypath Anniversary tickers

Monday, October 8, 2012

GAMBAR BERTUNANG DAH SAMPAI

Yeyeyeh!!!

Syiokk sangat sebab gambar tunang dah sampai......

Berbaloi sangat2... ku ingatkan dapat album biasa2 aja, sebab bayar pun murah2 aja....

Tapi, siap dapat album besar 120 gambar, kualiti gambar cantik walaupun dia  tak guna pun edit2 yang hebat2 macam photograher lain.. Siap dapat gambar yang dah diframe kan satu, dan cd yang sume gambar yang cantik2.... Berbaloi sgt..........

Yeszzzaaa..........

Tapi, tak boleh upload banyak2... Nanti hilang kemanisannya...hehehehehehe.. Sebenarnya malas nak upload nak tggu satu2 gambozzz.... Pepaham ajalah tenet kat rumah ni kan......


2 comments:

YanaHime said...

nak tengok!...ala, load laa 2-3 keping pun jadilaa, okokokok...*ish!terover sket disitu*

Sofia Karim said...

hehehe... kak yana... hikss... malu le..hehe

Post a Comment

Mendoakan Puan Pia dapat baby ramai & comey .. hehehehe

Related Posts with Thumbnails