MY BLOG

Daisypath Friendship tickers

OUR ANNIVERSARY

Daisypath Anniversary tickers

Sunday, November 11, 2012

SELAMAT BERCUTI

Alhamdulillah..



Akhirnya, cuti sekolah kali ke dua milik aku.... hehehe.... Tertunggu bila nak cuti panjang, sebab rasanya tahun ni aku dah buat yg terbaik untuk sekolah dan anak2 muridku.. jadi, biarlah kami bercuti selama sebulan setengah ini... hehehehehe....... Tapi, kena jaga SPM, so tak adalah mood cuti sekolah sangat kan.. Tapi, nasib baik dapat jaga SPM dekat dengan rumah, so, xada lah terasa sangat duit minyak keta tu..

Misi utama masa cuti sekolah ni, of kos la nak prepare apa yang patut untuk wedding aku yang tinggal lagi 6bulan aja... Alamak, macam xcaya aja, nak kawen dah aku ya.... Minggu depan dah nak kena kursus kawen....... Nasib baik la aku amik kursus kawen masa nak dekat kawen, masuk la sikit input2 yang penting.. masa aku belajar dl, ada juga kursus kawen yang dibuat dalam universiti , harga pun murah, kawan2 pun  semua dok pulun amik sebab xmo harga tinggi kalau buat kt luar.. tapi, aku xamik, sebab konsep aku, kalau amik kursus kawen sebab harga murah tak mahu lah, biarlah aku amik kursus kawen pabila masa yang sesuai untuk kawen dah tiba.. Jadi fokus kursus kawen tu lebih terarah! cewahhh

Tadi, pergi teman en tunang tengok pakej kahwin untuk belah dia... Emmm, overall tema untuk belah dia warna biru turqoise... baju dah siap, cantik.. siap aku try lagi.. hehe.. tapi aku ada masalah sikit, sebab aku memang dr dulu kalau boleh xnak baju yang ada corset2 ni... huhuhu.. tapi baju biru turqoise tu ada corset... Alamakkkkk.......... Aku rasa macam xselesa aja bila pakai... macam besar pun ada.. maybe sebab kakak tu xhabis fitting aku lagi kot... Baju nikah pun disediakan juga, tapi aku kurang minat sikit, sebab baju nikah nya macam kain sanding, dan melekat kat badan.. auwww seksa n seksi.. plus, aku rasa macam panas kainnya, kalau boleh masa nikah tu nak pakai baju kurung moden yang longgar, ringan dan selesa..... Aku pun sebelum ni, ada beli baju nikah kurung moden yang dah siap.... sonang cita.... tinggal tudung aja xada lagi.. tapi, aku ingat macam nak pakai shawl la masa akad nikah nnt... nampak cam ayu aja... kekeke... tapi,trend skrg ak review, ramai pakai shawl, kurang dah tudung2 awning , so aku decide nak try cari shawl yang cun!!!! 

6 comments:

YanaHime said...

wah! dh berdebar2 laa tu...semoga semua urusan cikgu sofia dipermudahkan...sabar byk2 ye, mmg adat bila sweet blood ni byk dugaan...tp byk lg sebenarnya dugaan bila dah berumahtangga nt

Anonymous said...

Salam....sweeet mmg sweet sgt masa ni, setiap individu berbeza pendapat....even kita dah jadi hubby n wifey soon.....tapi carilah keserasian yang menuju KEREDHOAN...InsyaAllah....dipermudahkan.

enotots said...

Salam...hi..tumpang iklan untuk bakal2 pengantin cam tuan empunya blog nih..mesti berdebar2 kan??InsyaAllah semua akan dipermudahkan

PUAN PIA said...

Kak yana............ tq....... mmg betul alam pertunangan mmg bnyk dugaan.... kadang2 benda kecik pun jadi besar

PUAN PIA said...

kak asmah.... itulah, masa ni lah nk cari keserasian dengan dia .... susah juga sebenarnya nak capai keputusan...hehe

PUAN PIA said...

eno ahmad... tq.... berdebar2 juga.. rasanya kalau masuk tahun depan, lagi berdebar kot

Post a Comment

Mendoakan Puan Pia dapat baby ramai & comey .. hehehehe

Related Posts with Thumbnails