MY BLOG

Daisypath Friendship tickers

OUR ANNIVERSARY

Daisypath Anniversary tickers

Monday, August 26, 2013

REVIEW : PAKEJ PELAMIN

Ini part yang paling penting sekali oke dalam perkahwinan, sebab apa, sebab orang-orang yang datang selain dari tengok pengantin adalah diorang nak tengok pelamin rupanya macamna...
 
Lama juga sebenarnya nak cari pakej pelamin yang benar-benar memikat hati dan perasaan Cik Pia.. Konsep Cik Pia senang aja, tak mahu yang terlalu sarat, nak yang simple aja, dan yang penting pakej nya murah oke !!!! Cik Pia kan pengantin bajet, tak mahu lah yang mahal-mahal sampai beribu riban..hehehehe..
 
Alkisah nya, Cik Pia pun pergilah mencari dengan En Tunang berhari-hari, tapi tak ada satu pun yang memikat hati, baik dari segi harga mahupun layanan.. Iyalah, kita datang pakai myvi dan saga aja, mana deme tengok, ye dak? hehehe..
 
Last sekali, Cik Pia pergi dengan emak Cik Pia.. Kami pun pergilah menjengah ke Ayu Wedding Planner  ... Ingat kan nak tengok-tengok aja, sebab tengok dalam FB diorang, feed back sangat baik oke.. Jadi, berbual-bual la kami dengan owner butik nya, Abang Wan nama diberi.. hehehehe.. Tapi, memang betul ... Layanan sangat bagus oke, tip top , 100 % A++++ oke !!!! Emak pun terus setuju, tolong Cik Pia yang sengkek ni bayar  deposit RM 200...hehehehe..
 
Apa yang Cik Pia dapat :
 
Pelamin, Baju sepasang dengan aksesori-aksesori semua , makeup 1x, banner, Walkway Decoration + Red Carpet, Pintu Gerbang, Hiasan Bilik Tidur dan semua nya itu dengan harga RM 2200 oke.. Murah tak murah ??????
 
Memandangkan Cik Pia nak juga buat pelamin dalam rumah, jadi Cik Pia kena request pelamin yang comey-comey aja, sebab nya rumah kecik aja....
 
 
My simple pelamin & yes I LOVE IT !!!
 

 
Bilik pun kecik, jadi Cik Pia request yang simple jugak tak mahu crowded sangat oke !!!
Baju pujaan hati walaupun banyak tentangan warna pada awal pemilihan..heeheee...
 
Secara keseluruhannya, Cik Pia memang 100 % berpuas hati dengan pakej dari Ayu Wedding Planner  ni sebab nya satu aja :
 
Servis yang sangat-sangat meyakinkan dan layanan yang sangat bagus dari owner dan staff.. Sepanjang Cik Pia bekerjasama dengan diorang baik dalam FB, Whatsapp  atau face to face dengan diorang, diorang sangat-sangat menyenangkan oke.. Tak la macam sesetengah bridal yang sebelum kita ambil pakej, mulut manis, lepas aja dapat tangkap kita, janji kemana, semua pun menghilang..
 
Setakat ni, feed back dari kawan-kawan Cik Pia yang ambil dekat dia pun sangat-sangat baik oke .....
 
 
 
 

7 comments:

Orked said...

murah.. =(

wawa syaida said...

Murahnya...kat butik yg akak survey...xdapat hargi cam ni huhu

Princess Feyqa said...

murah tu.. bestnye!

NinaAz said...

Murahnya pia. Susah tu nk dpt. Dah la cantik. Hehehe. Lame xjenguk belog pia. Hai pia. Selamat pengantin baru ;)

Puan Eka said...

ayu wedding planner ni popular gak. Rasanya anak buah bekas mak mertua Nora Danish. Datin Raja Noora, bertunang. Tunang nya orang Ipoh. Dia amik Ayu Wedding planner ni rasanya

Unknown said...

boleh suh si dia pegi ushar sini nnt..thanks for the review cik pia.

Admin said...

Kadang2 biar sesuatu pakej tu mahal sikit dari yg lain. Janji kita puas hati n servis terbaik! :)

Post a Comment

Mendoakan Puan Pia dapat baby ramai & comey .. hehehehe

Related Posts with Thumbnails