MY BLOG

Daisypath Friendship tickers

OUR ANNIVERSARY

Daisypath Anniversary tickers

Thursday, December 5, 2013

REVIEW REVIEW REVIEW ....

OMG !!!
 
Dah 6 bulan kawen, review pasal kawen semua, Puan Pia belum buat habis lagi...Ampunnnnn.....
 
Puan Pia akan  buat dengan segera ok...
 
Terlampau busy dengan kerjaya guru, habis tak buat review semua.. hehehe... Nasib baik ada masa cuti sekolah, boleh la marathon review kawen semua ok !!!
 
Lupa kan semua pasal kesedihan-kesedihan, mari kita buka buku baru yang lebih mantap dan bersemangat !!!
 
Terima kasih rakan-rakan blogger yang memahami diri ku, memberi kata-kata semangat dan dorongan !!! Yeaaahhh2, I can do it !!!
 
 
Bak kata kakak Puan Pia, jangan dipikir kan sangat !! Allah akan bagi rezeki anak itu tepat pada masanya...Just enjoy every single moment with your love one !! Nanti dah anak, tak boleh nk berdua-duaan ...... Mungkin masa sekarang ini, Allah bagi masa pada Puan Pia dan suami untuk bentuk dahulu acuan keluarga sendiri, kumpul duit, stabil kan ekonomi, mengenali pasangan (sebab masa sebelum kawen, xsempat nak berkenal-kenalan) dan yang paling penting, Allah akan beri rezeki anak tepat pada masanya.. Hanya Allah sahaja yang tahu samada kita dah cukup bersedia atau belum..Allah adalah sebaik-baik perancang kehidupan.. Siapa kita untuk menentukannya... Kita cuma yang berusaha dan selebihnya serahkan sahaja pada Allah... (Usaha tetap usaha ok !!!! )
 
Teringat masa Puan Pia sekolah-Universiti-masuk kerja... Tak sempat nak mengejar cinta, kadang-kadang pikir juga, bila dah masuk satu tahun ke satu tahun yang lain, tak ada lagi pacarnya... Tengok kawan-kawan semua dah berpunya dan berkahwin... Kadang-kadang fikir juga nak cari yang steady, tapi Allah belum temukan.....  Cuba kawan dengan orang lain pun tak menjadi juga.. Tapi dengan suami Puan Pia ni,Alhamdulillah, Allah permudahkan segalanya.. Itulah jodoh yang ditetapkan oleh Allah.. Kalau Puan Pia boleh bersabar untuk mendapatkan cinta yang halal, kenapa Puan Pia tak boleh sabar sikit aja lagi untuk dapat anak.. InsyaAllah.... Puan Pia pasti....
 
 
P/S :: I Love You , Baby !! Come to mama !!! Ececeeh !!!

4 comments:

Unknown said...

good puan pia! rezeki semua tu di tangan Allah :)

PUAN PIA said...

@S. Faezah tq faezah... I be more positif rite now...

Fahimah Mahayuddin said...

In sha Allah puan pia, ada rezeki tu nanti cuma cepat atau lambat saja. Allah tahu apa yang terbaik buat kita. Imah dulupun pnh jugak rasa down sikit sbb lmbt preggy. Tapi think positive. enjoy masa2 berdua dulu kan? Ada hikmahnya preggy lambat. Imah dulu 9 bulan kawen baru preggy. Yang penting jgn stress tau! Imah doakan Puan pia pun cepat dpt baby =)

Puan Eka said...

rezeki ditangan tuhan. eka baru 3 mnggu kawen, ada yg sama tarikh nikah dah pregnant semalam. Tapi eka tetap je rasa kena positif. Rezeki Allah nak bagi, dia bukan kira kita, bila2 masa yang dah dikehendakiNya, dia akan bagi.

Post a Comment

Mendoakan Puan Pia dapat baby ramai & comey .. hehehehe

Related Posts with Thumbnails