MY BLOG

Daisypath Friendship tickers

OUR ANNIVERSARY

Daisypath Anniversary tickers

Thursday, April 8, 2010

Bila aku nak ada aura harimau ni?

Jumaat lepas aku agak dalam kesedihan sikit.. Biasalah melayan pelajar2 yang agak nakal ni menyebabkan kadang2 down juga semangat utk menjadi guru! Xboleh2 sofia.. Kamu kena semangat balik... yihaaa!!

Bayangkan lah, aku punyalah semangat nak mengajar, tapi ada sekumpulan pelajar dalam kelas aku ni mengganggu budak2 lain dan menyebabkan kelas under control.. Dah la aku ni kurang sikit aura harimau... huhuhu.. Aktiviti kelas pendidikan sivik pun agak hambar sebab aku xda mood nak melayan pelajar2 kelas ni.. Elok2 aja habis kelas, air mata aku dah bergenang dah sebab memikirkan masa depan pelajar2 nakal ni.. Macamna lah diorang nak hadapi masa depan, kalau belajar pun malas, suka main2 dalam kelas, xbuat kerja sekolah, perangai pulak macam samseng.. Aduiii.. Sedih aku! Masuk2 aja bilik APD, menangis aku! Huwaaaaaaaa...

Tapi sekarang kesedihan aku dah berkurang sebab aku baru aja dapat award dari qamarguyz.....
Wahh.. Ini bukan calang2 award tau, sebab 1st time aku dapat award dalam dunia blogging ni.. hehe.. Dah macam ABPH plk.. Hehehe.. Ape2 pun, thanks ya qamarguz sebab dah buat hati kakak kembali gembira!! Terus aku bersemangat utk mengajar semula!!! Yihaaa..

p/s: semua bloggers yg singgah sini, mai la amik award ni, saya ikhlas bagi!

0 comments:

Post a Comment

Mendoakan Puan Pia dapat baby ramai & comey .. hehehehe

Related Posts with Thumbnails