MY BLOG

Daisypath Friendship tickers

OUR ANNIVERSARY

Daisypath Anniversary tickers

Tuesday, September 21, 2010

Hari-hari hari raya

Hari ini -------- >> Syawal 12……….
Waaahhh.. Cepatnya berlalu lalu dan pergi… Sob2…. Sedihnya… Dahla Syawal hanya sekali setahun aje, mana ada berkali2….. Dan Alhamdulillah xsangka ini kali yang ke 23 aku berhari raya.. Panjang umur aku…. Alhamdulillah!!! Kan best kan kalu hari-hari adalah hari raya macam lagu Anna tuh….. Sebabnya….
IMG_3282 copy
Sesi maaf2 dan sesi lebam biji mata sebab nangis potong bawang akan sentiasa ada, pas tu duit2 raya akan dipas oleh yang tua.. Yang pastinya, yang belum kawin, sila tadah duit utk dapat duit raya dr yang sudah berkahwin… hehehe…
IMG_3319 copy
IMG_3332 copy
Sesi membelasah sume jenis makanan dipagi raya bagai lupe ingatan kejap pd nasi briyani, ayam masak merah, dalca, lemang, ketupat, rendang nenek, dan sume jenis kuih yg buat kt kedai.. Lupe plk pada kuih yg buat sendiri, adalah 1jenis.. Aisehhh..

IMG_3322
Sesi bila emak ayah lupa pada anak2 yang belum berkahwin, dan asyik melayan cucu kesayangan.. Ohhh noooo……. Ini tidak adil… Tapi apa boleh buat, sebab beliau lebih comey dari hamba.. Jadi, yang single mingle , silalah cepat kahwin … kekeke…
Sesi yang ni paling aku suka bila hari raya…. Aku suka aku suka…. Sesi menggedik2 depan kamera.. kekeke…Bajet macam aku supermodel baju kurung.. Yeahhh… Ape aku peduli?? Raya setahun sekali maaa..
IMG_3422 copy IMG_3384 copy IMG_3396 copy IMG_3397 copy
Sesi makan dihari2 raya yg lain memang paling best, lebih2 pulak kalu macam2 hidangan yang ada… Sampai terbalik pusat, tapi nak mengunyah lagi…. Bajet macam perut utk lontong xpenuh lagi, perut utk mee bandung@singapore@vietnam xpenuh lagi.. Aishhh…. Banyak tong nak kena angkut dalam perut kalu hari-hari hari raya ni..Tambahan lagi kalu birthday sepupu sepapat jatuh masa hari raya…Wahhh… Ya, saya memang nak hari hari hari raya …hehehe
IMG_1495
IMG_1494 copy










IMG_1534 copy




Tapi……… Sesi ini yang paling aku xsuka kalau hari-hari hari raya…………. Demam batok selsema sakit perut muntah2 … waaaaaaaaaaaaa….. Ini memang paling xsukaaaaa….
121617903283528754wariat_Toilet_Signs.svg.med



Toilet dirumah xde beza.. Bedal aje jantinanya… Yang penting, sape cepat, dia melepas dl…hehehe…

8 comments:

b.r.u.t.a.l.s.o.l.o said...

raya sakan cikgu aku nih...salam raya

Sofia said...

BrutalSolo ; keke.. kalu dah jadi Cikgu Besar, aku rasa lg sakan kot... hehehe

hamzah ian said...

waaaa

Sofia said...

waaaa... en ham ham... nak menang contest!!

Hanis Nabilah said...

jamu twisties tyme raya..wahh best2..ngee..:P

Pencacai Alim said...

meriah raya nmpak..hakhakhak

FIFIEY LYCHEE MARATION said...

selamat hari raya..raya 30 hari kn? so masih belom terlmbt wish.

Sofia said...

@hanis... Twisties enak dimakan utk budak2 ye...

@Pencacai alim.. Cuma duit raya aje yg xmeriah tahun ni ...

@Fify... Selamat Hari Raya!

Post a Comment

Mendoakan Puan Pia dapat baby ramai & comey .. hehehehe

Related Posts with Thumbnails