MY BLOG

Daisypath Friendship tickers

OUR ANNIVERSARY

Daisypath Anniversary tickers

Tuesday, April 12, 2011

Luluh hati

Tahu makna luluh hati?Ohh ya, mungkin bagi yang jarang-jarang menggunakan Bahasa Melayu dengan betul macam aku, mungkin rasa macam sejenis kuih atau makanan ringan.. Ohh tentu sekali bukan ya.. Luluh hati ini boleh tak diibarat kan macam gugur hati, rasa macam hati terlampau sedih atau sebak atau rasa hati gugur jatuh ke tanah? Waaaaa… Hiperbola betul.. Kalau guru BM yang baca ayat aku, mesti dia kata aku dulu pernah fail BM.. Teeeettttttttt…

Ok2… Kembali lurus… Hati aku macam tersentap ok, dengan keputusan peperiksaan anak-anak aku.. Waaaa, macam dah beranak lima pula aku ni… Yelah, bila tengok keputusan diorang yang macam aku xtau nak kata apa, korang tengok ajelah kat bawah ni, aku rasa macam ‘’eh-eh korang xpaham ke apa yang cikgu ajar ni? Teruk ke cikgu mengajar ni sampai macam ni sekali result ?’’ "eh-eh korang ni belajar tak kat rumah ?

Fuhhh.. Memang tamparan wanita la untuk aku, lebih-lebih lagi aku cikgu baru dan aku rasa macam kesian pula kat anak-anak murid dapat cikgu macam aku ni.. Yelah, aku pun dalam proses pembelajaran juga bagaimana untuk mengajar.. Dan aku harap aku boleh perbaiki lagi sebelum peperiksaan pertengahan tahun ni pula!!!!!! Yeaaaaaaahhhhhh, you can do it Sofia!!!

p/s: Perasan tak, ayat-ayat aku semakin skema?

 

0 comments:

Post a Comment

Mendoakan Puan Pia dapat baby ramai & comey .. hehehehe

Related Posts with Thumbnails