MY BLOG

Daisypath Friendship tickers

OUR ANNIVERSARY

Daisypath Anniversary tickers

Monday, April 4, 2011

Terbongkar sudah…

Hari itu masa kat sekolah, tiba-tiba ada seorang cikgu tanya kat aku,

‘’Sofia, awak ada belog ye? ‘’

hehehe… OhMy… Blog EpilogSofia telah terbongkar akhirnya dikalangan guru-guru disini.. hahaha.. Malu pun ada ni kalau ada warga sekolah yang terbaca belog aku yang comey ni.. hehehehehe.. Ini yang nak ambil cuti tahunan ni.. hehe.. Siapakah agaknya orang pertama yang menceroboh masuk ke belog ku ini?

Tiba-tiba aku rasa macam rajin nak baca balik entry – entry hingusan aku yang berlapuk-lapuk tuh.. hehe..Nak tergelak pun ada bila baca balik.. Ok, sudah-sudah la gelak tu Sofia.. Tiba-tiba rasa takut pun ada.. huwaaaa.. kot-kot la aku ada termengata ke, ape ke.. ok-ok.. Rasanya belog aku ni baik, macam tuannya.. hehehehe…  xada gosip-gosip liar, masih bersih dan suci lagi ok.. hehe..

Dan sekarang ni, aku rasa aku semakin jarang mengupdate belog kan? OhNo.. Xboleh-xboleh.. Camne side income nak masuk dengan lajunya.. Kepada husna, ida, fatin, nurun sila lah update belog kalian, aku rindu nak baca….

Kepada seluruh warga sekolah ku, yang sedang membaca belog picisan hamba.. Selamat Datang diucapkan.. Welcome to the club!!!!!! Jangan lupa tekan butang follower ok? hehehe….

0 comments:

Post a Comment

Mendoakan Puan Pia dapat baby ramai & comey .. hehehehe

Related Posts with Thumbnails