MY BLOG

Daisypath Friendship tickers

OUR ANNIVERSARY

Daisypath Anniversary tickers

Wednesday, March 3, 2010

Kali ni korang punya turn pl utk exam

Hehehehehe... (Gelak Jahat)

Aku baru je balik dari menjaga exam Pertengahan Sem budak2 ni..

Adeii, soklan Sains td aku rasa teramat senang.. Tapi, budak2 ni macam xboleh jawab aje..

Siap ada yang tidur sambil tangan tu mengelap air liur yang mmg dah berbasi..

Emm.. Korang dulu camni jugak ke?

3 comments:

deqyalalink said...

alamak..x exam lg cane niii :)

zan-xray said...

Saya sentiasa menjawab soalan dengan tekun..
tekun melihat jam di dinding bila cikgu tu nak kata "OK masa dah habis" hehe

kerol said...

kalau dah tak boleh jawab..tido la yang terbaik..haha

Post a Comment

Mendoakan Puan Pia dapat baby ramai & comey .. hehehehe

Related Posts with Thumbnails