MY BLOG

Daisypath Friendship tickers

OUR ANNIVERSARY

Daisypath Anniversary tickers

Tuesday, May 14, 2013

WEDD PREP : APA YANG BELUM

Alhamdulillah.. Banyak dah benda-benda yang penting dah setel... Alhamdulillah...

Sekarang ini tinggal proses penghantaran kad kawen, re-confirm dengan photographers, bridal, dj, kompang dan semua yang terlibat dalam majlis Cik Pia.. waaaahhh, macam artis pula..hehehee

..... Dan juga sediakan duit aja......Duit ada, jalannnnn.........

Jenuh juga.. Kadang-kadang rasa macam tak cukup duit, nak isi minyak pun kena pinjam  dekat emak... huhuhuhu.. Nasib baik la emak baik hati bagi pinjam..hehe.. Ini lah delima nya untuk B2B yang guna totally duit gaji sendiri... Yang penting, tak pinjam sana-sini, tak payah pikir pasal nak membayar hutang lepas kawen.. Ye dak?????

3 comments:

NinaAz said...

Betullllllll. Pasni xpayah nk pk2 pasal hutang. Hihihi

orked violet @ SYA said...

Sya sangattt La dilema skang nih. uhukkk

AyongAtikah Zaid said...

betul...rasa duit mngalir mcm tsunami...sadis tgk duit simpan setahun dlm bank dgn tunang makin berkurg...huhu...

Post a Comment

Mendoakan Puan Pia dapat baby ramai & comey .. hehehehe

Related Posts with Thumbnails