MY BLOG

Daisypath Friendship tickers

OUR ANNIVERSARY

Daisypath Anniversary tickers

Thursday, May 2, 2013

WEDD PREP : KOMPANG DIPALU

Hari tu kan ada cerita pasal hal kompang yang tak dapat tu .. Cik Pia tak ada la frust sangat sebab fikir, kalau kompang tak ada, boleh guna cd dari PA System aja kan...Bagitahu En Tunang, kompang tak dapat, tak ada sebab full la tarikh 1 Jun... 

2 hari lepas itu, tup-tup, En Tunang bagitahu, dia dah dapatkan Kumpulan Kompang untuk sanding belah Cik Pia..................

Waaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa........... Cepat dan tangkas u.................. Ini mesti En Tunang yang terlebih kecewa sebab tak ada kompang dipalu masa dia berarak...... cissssssssssssssssssss.....

**********Bila nak dekat-dekat kawen ni, korang ada tak rasa macam betul ke dia tu pilihan kita, betul ke apa yang kita sedang buat ini?? emmmmmmmm.... Mainan perasaan kot

4 comments:

NinaAz said...

Yaaa. Nak dekat2 kawin ritu. Entah nape tetiba gatal terpikir betul ke aku nk kawin ngn dia????? Betuk ke pilihan aku nihhhhhh

NinaAz said...

Mainan perasaan jea tu.... hehe.

Cik Puan Ila said...

Untung la cik pia..berkompang bagai..Sy kawin dlu berarak cuma selawat je ramai2..tmpt sy kalau berkompang tu agak 'hilir' sket..so buat selawat je

Farhana IezAna said...

ada je rase cmtu..tp jwpn ny tetap sama..hihi jgn layan sgt perasaan cmtu..

Post a Comment

Mendoakan Puan Pia dapat baby ramai & comey .. hehehehe

Related Posts with Thumbnails