MY BLOG

Daisypath Friendship tickers

OUR ANNIVERSARY

Daisypath Anniversary tickers

Sunday, October 10, 2010

1 hari , akan ada 2 perasaan

Excited sangat semalam sebab asyik duduk depan tv nak tengok Dato Dr SMS akad nikah  dan bersanding bersama Datin Dr Halina… Sweet sgt2 dua2 mempelai ni..
Alhamdulillah… Semuanya telah selesai…
58113_439188295957_25409635957_5321771_2216877_n Tahniah Dato Dr SMS dan Datin Dr Halina
Tapi, dalam gembira2 ini pun, terkejut juga bila berita TV3 jam 8.58pm smlm pasal kemalangan ngeri 2biji bas , ada kereta dan van juga….Lebih kurang 10 orang maut.. Ngerinya… Aku harap, tiada saudara mara mahupun kawan2 aku dalam kemalangan ni.. Kelik sini ; http://www.mohdhafizuddin.com/2010/04/kemalangan-ngeri-plaza-tol-simpang.html
Tapi, pagi tadi, aku dapat perkhabaran kurang enak, sebab salah seorang mangsa yang maut tu sahabat upsi ku yang bakal konvo.. AlFatihah buat arwah Norazmi Abdul Karim..
Dah la hari ni aku nak g Tanjung Malim tercinta sempena raptai konvokesyen aku…. Naik bas lagi tu.. Aishhhh, tetiba macam ngeri plk nak naik bas petang ni… InsyaAllah xda ape2 kan….. “Hai driver Bas SeriMaju, saya xkan berkata ape2 kalau kamu bawak bas slow… 50 km/j pun xpe.. sile2… Asal sy selamat sampai…”
IMG_3520 copy1
Amik Jubah – 4Oktober 2010
Raptai Konvokesyen – 12Oktober 2010
KONVOKESYEN – 15Oktober 2010
Banyak hari kan aku kena pergi UPSI… Nampak x duit aku habis kt mana… Duit aku? Duit emak ayah aku.. hehe.. Sebelum ini, emak ayah aku dah pesan, hati2, duduk rumah elok2, kamu tu xkonvo lagi… Hehehe.. Semoga semua nya baik2 aja….
IMG_3538
Semoga perjalanan hari ini dipermudahkan, dan segala urusan kami jua dilancarkan.. Amin….

6 comments:

hentakbelipat said...

wahhh..congratz!!!

Mr. Asada said...

congrats.. best woOo dapat konvo..

**takziah untuk keluarga norazmi. semoga familynya tabah dengan dugaan yang menimpa.. =)

PUAN PIA said...

HB... Thx.. Nak bunge

PUAN PIA said...

Asada ..Thx juge..

Pencacai Alim said...

tahniah!!!

PUAN PIA said...

thx pencacai alim

Post a Comment

Mendoakan Puan Pia dapat baby ramai & comey .. hehehehe

Related Posts with Thumbnails