MY BLOG

Daisypath Friendship tickers

OUR ANNIVERSARY

Daisypath Anniversary tickers

Sunday, November 7, 2010

Blog buat aku jadi gila

Warghhhhh….

Memang tengah gila sekarang ni.. Tapi bukan gila duit dan kerja ye..

Aku boleh jadi gila sebab sekarang ni tengah tukar2 template blog.. Huwawawa…

Menangis disitu sebab dah xjumpa template lama.. Lupa nak wat backup la.. Huwawawawa..

So, another alternative is ‘cari template lain’ huwawawawawa…….

Agak gila sebab banyak sangat template yang cantek2 dan kacak2.. xtau nak pilih yang mana satu sebab satu pun xberkenan lagi.. Aku just nak yang simple2 aja sesuai dengan jiwa aku yang brutal ni.. hehehe..

Jadi, minta maaf banyak2 pada followers dan readers yang sedang baca blog aku ni, mungkin bila korang buka blog ni, macam2 benda yang xbetul tersusun..

Maaf-maaf-maaf-Maaf

My blog is under construction!!!!

image

 

8 comments:

Azwandy Bin Muhamad said...

wah..patut la berwajah baru..hehe....

PUAN PIA said...

hahaha.. semestinya.. nak bertahun barulah katakan.. kekeke

Wan Gerrard said...

hehehe pertama kali datang blog ni..cantik2 ^_^v

PUAN PIA said...

@wangerrard : terimakasih..klu cantik, sila datang menyinggah lagi ek

YanaHime said...

salam...follow awk dari BA

hehe! ingatkan saya jer yg macam ni, rupanya da jugak member sejenis...

PUAN PIA said...

eliyana.. kita segeng!!

YanaHime said...

ada plan nak ubah layout lagik nih...huhu! takleh buang habit ni...

ain fathihah fhm said...

wah3, rumah baru. hehe. saya lemah skit bab2 nak tukar template blog ni..

Post a Comment

Mendoakan Puan Pia dapat baby ramai & comey .. hehehehe

Related Posts with Thumbnails