MY BLOG

Daisypath Friendship tickers

OUR ANNIVERSARY

Daisypath Anniversary tickers

Monday, November 8, 2010

Tolong bagi link contest, aku bersemangat nak join ni

Ok, sekarang ni mood nak ber-FB semakin berkurang ya.. Sebab FB tidak mungkin boleh bagi duit, tapi blog memang bagi dan dapat duit!! Jadi mari ber-blogging.. Lebih2 lagi bila semalam aku join Abg Ben punya segmen ‘’Suai-kenal-blogger-anda-berminat’’, dan terus aku berkenan dan berminat.. tuptup, rating blog semalam agak tinggi, jadi aku malas lah nak bermegah disitu, cuma nak bangga aja nama naik kt dalam blog Abg Ben … Hehehehe.. Sukahati tau bila nama naik kt dalam blog orang lain.. Lebih2 yang fofular2 tu.. I loike i loike!!!

cats 

Terus bersemangat utk berblog lepas segmen ni tau… Jadi, aku nak teruskan semangat aku dalam berblogging ni dengan join contest .. Lebih2 lagi nak hujung2 tahun ni, memang banyak contest2 yang bloggers buat sebab diorang semua banyak dpt duit bonus, boleh bagi kat bloggers yang kurang duit macam aku ni.. Antara contest yang masih available yang aku tahu buat masa sekarang ni ::

Haaaa……. Ada lagi tak contest2 yang masih available?? Aku bersemangat nak join, mai la share link kat bawah ini…

 

2 comments:

gnesop.com said...

lawat kat blog malaysiaGA. byk GA atau konest disenaraikan di situ :)

PUAN PIA said...

oohhoo.. ye ke En Sop.. Ok2.. akan saya lawat segera...

Post a Comment

Mendoakan Puan Pia dapat baby ramai & comey .. hehehehe

Related Posts with Thumbnails