MY BLOG

Daisypath Friendship tickers

OUR ANNIVERSARY

Daisypath Anniversary tickers

Monday, November 15, 2010

Sah… Memang Aku Anak Jati Perak...

gdhd

Persoalan semalam akhirnya terjawab, apabila Semakan bagi Penempatan Guru Sandaran Siswazah Terlatih telah kusemak dan akhirnya Perak menjadi negeri penempatan ku.. Alhamdulillah… Syukur pada Allah yang senantiasa Mendengar dan Mengabulkan doa-doa ku.. Walaupun jauh dalam sudut hati aku ni, kalau boleh nak posting kat negeri-negeri yang xpernah aku pergi macam Johor, Kelantan, Pahang, Borneo, tapi bila melihat kegembiraan emak ayah ku yang sangat2 gembira sebab aku dapat Perak , aku tahu yang aku memang sangat2 diperlukan di Perak oleh emak ayah ku memandangkan adikberadik ku semua dah tak duduk kt rumah dah.. huhuhu..

Tahniah buat semua kawan-kawan aku yang berjaya dipostingkan.. Seronok bila aku baca wall FB sorang-sorang.. Yang mana tak dapat negeri penempatan pilihan, tak apa.. Mungkin rezeki anda lebih disana.. Mana tau cepat sampai jodoh ke, kurang beban kerja ke apa ke.. Tak mengapalah.. Lagipun, masa interview guru hari tu, kan dah berbuih mulut cakap yang akan sanggup mengajar walau diletak dimana saja kan? Ini lah masa nya untuk memperkotakan segala janji-janji manismu.. hehehe…

seladang

Nasib baik juga aku dapat Perak, sebab nanti masa lawan bola sepak, tak ada lah aku serba salah nak sokong skuad mana kan.. Kejor YeoP Kejor…

Dengan ada nya penempatan ini, maka memang sah lah aku sah dan akan kekal menjadi anak jati Perak sebab penempatan ni mesti kekal lama punya, nak-nak pula kalau aku xbertukar kemana-mana.. Memang melekat la aku kat Perak ni sampai bila-bila.. Perak, I Love U…

perak

HIDUP PERAK 

8 comments:

Azwandy Bin Muhamad said...

salam...

tahniah eh cikgu Sofia...
Semoga akan menjadi guru yg terbaik & cemerlang mendidik anak bangsa..hehe...

MuHaMMaD86 said...

tahniah cg sofia
hope jd cg yg baik n dedikasi
be prepared ye

kerol said...

tahniah sofia, semoga jadi cikgu yang baik & sentiasa senyum okey:)

E.d.Y said...

tahniah..good luck cikgu..huhu

Eliyana said...

Tahniah Cikgu Sofia...semoga jadi cikgu contoh yer..

Sofia Karim said...

Azwandy, Muhammmad86,Kerol, Edy dan Eliyana.. Terimakasih.. InsyaAllah.. saya akan cuba sedaya upaya jadi guru yg terbaik..

NinaAz said...

hehe...taniah pia...kejor yoep kejor..ehhee

kinah said...

tahniah ye, sy ni x tau la keje mane nnt

Post a Comment

Mendoakan Puan Pia dapat baby ramai & comey .. hehehehe

Related Posts with Thumbnails