MY BLOG

Daisypath Friendship tickers

OUR ANNIVERSARY

Daisypath Anniversary tickers

Friday, October 23, 2009

Kondono Kayoubi-Hari Selasa Ini-

MySpace
Ohaiyougozaimas...

Hajimemashite...

Watashino namaewa Sofiasan...

Watashino tanjoubi wa rokugatsu juuyokka desu...

Watashiwa Ipoh shusshin desu...

Watashi nihongo-wo benkyou shiteiru
...

Oshietekudasai...
Hehehe..MySpace Hebat x aku speaking Jepun? Hehehe.. Hebat lah sesangat.. MySpaceNi gara2 aku ter-addicted to cerita2 Jepun... Itu yg ter-over plk cakap Jepun. Kalah org Jepun g2.. Hahaha... Ni gara2 syg2 ku husna, ida n jiha la yg ajar aku tgk cite penjajah kita ni.. Hehehe... Selalu nya, diorg ni akan jd perintis, pas tu bru aku merintis tgk sesuatu cite Jepun yg baru..Selalunya aku ni slow ckt la nk jd perintis.. Hehehe..

Cita pasal Jepun ni, baru aku teringat.. Last Tuesday, after kelas Intro Chemistry tu, aku, husna, jiha & kak Jue g la makan angin kt Jepun..

Jangan xpercaya plk.. Betul.. Kitorg g Jepun... Guna 'Khaki Airlines' je...
Diorg tulis.. Selamat dtg -Pia,Husna,Jiha, k.Jue- ke Jepun..hehe

Kat galeri---Pertukaran Lukisan Pelajar Malaysia & Jepun

MySpace
Byk benda2 menarik kt Jepun ni sebenarnya expecially makanannya sbb aku mmg suka makan.. hehe..Kalau kt Jepun ni mmg fofular gn shushi.. Kt Jepun ni jgk, kalau setiap 4musim,mesti ada makanan istimewanya masing2.. Cth mcm musim sejuk, diorg makan ramen.. Kalu musim panas, diorg makan shashimi..Musim buah, xtau la plk ak.. hehe..

Sedap la kot..


Jepun pn fofular gk gn keunikan seni tangan mcm patung, boneka, origami gubahan bunga kebana.. Aku pg booth origami.. Ade la demo cmne nak wt origami..Aku pilih la nk buat origami yg plg senang skli.. Dia ajar wt 'Sweet Box'.. Adeii.. Punyalah susah utk origami yang plg senang.. Memang sah2 tangan ak ni xde bakat..hehe..

Plg senang nak cam Jepun, sbb pakaian dia yg memang menutup aurat tu.. hehe.. Habis 1 bdn lilit..Kimono.. Rupe2 nya kimono ni ade pelbagai jenis.. Musim panas nama dia yukata..Musim sejuk aku xtau, sbb dia pamer musim panas je.. ehhe..

Seram sejuk aku pegang topeng ni..
Boneka2 yang unik2 n menakutkan... grrrr

Origami..
Permainan tradisi masyarakat Jepun- Kendama- (mcm main yoyo--pusing2)Cute kn doll ni.. rasa nk amik je bwk balik.. hehe


MySpace
Tapi, dlm Festival Jepun ni, aku mencari sesuatu..Tp, xjumpa... Aku xdpt tgk bunga Sakura dan pedang samurai... Oooohh... Sakura..Teringin sgt nk pegang bunga Sakura tu walopun aku ni bukan minah bunga.. hehe... Aku pun teringin sgt nk tengok & pegang pedang samurai walopun aku pegang pisau siang ikan pun xpas lg... hehe...

Oklah, itu aje...


Arigatougozaimas!
MySpace
Sayonara!


0 comments:

Post a Comment

Mendoakan Puan Pia dapat baby ramai & comey .. hehehehe

Related Posts with Thumbnails