MY BLOG

Daisypath Friendship tickers

OUR ANNIVERSARY

Daisypath Anniversary tickers

Thursday, October 1, 2009

Sehari Sebelum

Salam...

Akhirnya Cabaran Menjejak Gunung Nuang, Selangor DE semakin hampir.. Hanya tinggal beberapa jam sahaja lagi kaki ini bakal menjejak di puncak Gunung Nuang itupun jika tiada aral melintang...

Dalam hati ini, risau juga nak pergi walaupun ada pengalaman mendaki selepas Gunung Brinchang & Irau.. Bukan apa, dah la xsempat nk joging sbb buzy dgn tesis + assgnmnt2 lain.. Aduii.. Takutnya semput nnt kat tgh2 jalan.. Sape yang nak tolong? Huhuhu.. Tapi, dlm hati xsabar juga rasanya, sebab dh lama xmandi peluh ni.. Asyik ngadap assgnmnt aje.. Teruja plk nak g hiking.. hehe..Harap2 semuanya berjalan dengan lancar hendaknya...

Sehari sebelum nak g tu, memang kalut lah.. Sebab masa tu lah baru nk packing semua barang.. Hehehe.. Iyalah, nak siapkan semua keja dl, baru lah senang hati nk g hiking kan.. Nasiblah ada kak mai dan aishah yang ingatkan diri ni nak kena bawak apa lagi... Mengambil pengalaman yang lepas, kali ni xnak bawak brg yang merapu byk2 dh.. hehe.. bukan apa, nnt xlarat nak pikul beban berat naik gunung... lebih2 lagi Gunung Nuang yang 4898 ft tu.. huhu.. xsanggup...


Cek list malam sebelum bertolak


Cukup kot...Nak bwk ape lagi ek? Katil nk bawak x? hehe


Kasut yang suci nan bersih.. Pas ni, xtau lah


Rebus telur masin

Laptop ni jugak diusung ke sana.. hehe.. xdelah.. Sambil2 rebus telur masin tu, wt research ckt pasal Gunung Nuang... Aduhh.. Banyak gak lah informasi2 yg diri ini dpt ttg Gunung Nuang, dan hampir keseluruhannya kata Gunung Nuang adalah gunung latihan utk Gunung Tahan @ Kinabalu.Emm.Tgk gambarnya, boleh tahan jugak lah mencanaknya...

Ok, lah...Doakan diri ini berjaya sampai ke puncak k.. Ngeee~~

p/s:: Nak jerit apa agaknya atas puncak nnt ye??


3 comments:

Mr Swat said...

jom panjat..

Mr Swat said...

apo laie.... jeritlah....

I LOVE U.......

huhuhu..... mcam citer hindustan.. dahhh

Sofia said...

hehe...

xbesh2...

asyik ayat tu je..

kasi lain le.. hehe

Post a Comment

Mendoakan Puan Pia dapat baby ramai & comey .. hehehehe

Related Posts with Thumbnails