MY BLOG

Daisypath Friendship tickers

OUR ANNIVERSARY

Daisypath Anniversary tickers

Friday, October 30, 2009

Bahang Exam

Salam ..

Exam final sem 7 ni nak dekat dh.. Lebih kurang bbrp jam aje lagi...Xsangka aku dah dh nak masuk final exam sem 7..Sungguh aku xsangka...Lepas ni, aku plk bg exam kt students..

Adeiii.. Banyak lg xstudy ni...Korg cmne plk? Sure xhbs cam aku jgk.. hehe...

Aku sempat la merayau2 g rumah org len, tgk2 aksi xbermoral diorg masa gh study week ni.. haha, mcm2.. Ada yg nak muntah hijau baca fakta2 sejarah, xkurang jgk yg muntah nombor sbb terlampau wt math.. Bagus2..

Aku curi masa sikit utk blog..

Blog ni kdg2 boleh jgk buat release tension n hilangkan ngantuk..


Buat2 rajin study....

Minumlah nescafe utk kesihatan.. hehe

Rajin sgt buat math sampai pening.. hehe

Yang pasti, aku xsabar nak habiskan paper 3 n 5Nov ni.. Killer paper tu.. Paper Intro Chemistry II n Paper Complex Variable.. Pas tu, boleh rileks seminggu lebih nk tggu last paper 19Nov plk...

Utk semua kwn2 aku baik kt UPSI mahupun kat U lain, GoodLuck k..

N ukt diriku sendiri.... Chaiyok Pia!!

Jom semua kejar dekan sem ni...

Jom2, smbg blk study!! Aishh..


p/s: Utk adik2 yg bakal menduduki SPM expecially utk adik kesayangan ku, Noor Syamilah, anyah doakan adik berjaya dlm SPM.. InsyaAllah adik boleh buat yg terbaik utk SPM ni.. Belajar & berusaha selagi termampu, byk berdoa n dont push urself sgt k.. Put ur trust in Allah..

2 comments:

Imanisa riana @ sarimah said...

Salam..
Ummi sha doakan agar Sopia dapat menjawab soalan exam dgn baik. Mudah-mudahan bejaya memperoleh gred terbaik. Dengar kata posting guru baru dibekukan selama 2 tahun mulai tahun depan? Betul ke?

PUAN PIA said...

salam..

Mekasih Ummi Sha... Mudah2an juga hendaknya..

Dengar juga, tp kesahihan nye xpasti la lagi..

Harap2 xbeku la ummi..

Xsabar sgt nk jadi cikgu..

Post a Comment

Mendoakan Puan Pia dapat baby ramai & comey .. hehehehe

Related Posts with Thumbnails