MY BLOG

Daisypath Friendship tickers

OUR ANNIVERSARY

Daisypath Anniversary tickers

Monday, November 2, 2009

Soklan Paper Complex Variable

Salam...

Soklan Complex ni bukan aku yang buat..Tapi aku amik kat FB Fadhillah.. Dia capture kt library... Hebatlah Fadhilaa..Bravo2... Aku cari xjupe pun.. Oh Complex Variable.. Aku paste kt cn, sbb ade membe2 yg xde FB..Macam aku.. (baru nk berjinak2..hehe). So, tataplah soklan Complex 2004/2005 ni ye sblm nk msk dewan Khamis ni.. Tapi, rasanya soklan ttg isolated tu kuar kot..Same soklan gn assgnmnt kita... Sape2 yg ade hint, mai2 kasi..








Ya Allah, permudahkan kami utk menjawabnya... Sesungguhnya, hanya kepada Mu kami memohon dan meminta..

p/s:: GudLuck sume....Perbaharui niat sebelum nak amik exam..Jangan lupe bwk slip exam msk dewan...Segala toyol, sila letak diluar...

0 comments:

Post a Comment

Mendoakan Puan Pia dapat baby ramai & comey .. hehehehe

Related Posts with Thumbnails