MY BLOG

Daisypath Friendship tickers

OUR ANNIVERSARY

Daisypath Anniversary tickers

Tuesday, December 22, 2009

47 -->> 52

Berat badan aku naek mendadak.. Bayangkan dari 47 kg dan baru je aku timbang petang tadi terus menuju ke angka 52 kg.. Xpernah berat badan aku naek sampai mcmtu sekali... Aku xtau la samada penimbang berat kat rumah Along aku yang rosak atau aku yang xpandai tgk..Aishh.. xkan la aku xpandai nak tgk jarum penimbang tu kot.. Hello Sofia, kamu kan cikgu Math...

Aduuiii..Patutla kroni2 aku semua cakap yang aku ni dah semakin mantap.. Aku xtau la mantap kat bahagian mana kn, tapi yang pasti aku rasa drumstick aku kalah Fafau kot skrg ni.. Patutla nak pakai jeans pun dah susah sekarang ni.. Emmm... Kena pakai bajukurung pas ni.. Nampak ayu la konon..hahahahaha..

Iyalah, mana xnaek nya.. Aku rasa masa cuti ni, nafsu makan makin menjadi2..Aishh..Baru je cuti sebulan naek 5kg dh.. Kalau 2bulan dah 10kg.. Bagus2.. hehehe.. Walaupun emak xda kat rumah aku skrg ni, tapi level masakan aku dah kira macam emak aku dah..Perasan betul cik pia kita ni... Cuma rasa aje yg fail.. Bau dan warna mmg pas.. Tapi, dalam xsedap2 tu pun, habis dan licin gak kari ikan semalam aku buat.. hehehe... Aku rasa setiap pagi pun aku buat nasi goreng, pas tu selang seli gan bihun..Xpun, roti telur.Pastu, milo, nescafe lagi.. Aiishhh...Patut la pun...

Aishh, masa aku kurus dl, nak sgt naik berisi.. Aishh.. Sekarang ni dh berisi, nak jadi kurus plk.. Macam2..





6 comments:

FaTiNe said...

biar btoiiii??? hahahaahaaaa...
tapi kan, kalo masak sendiri mmg lagi kuat makan. Kalo beli, makan untuk 1-2 meal je. Fatin pon naek gaksss. Tapi x pe..sem dah nak bukak~ ahaxx

Sofia said...

itulah, kalau dok kat sana, terpelihara ckt berat badan.. kahkah...

Eyriqazz said...

Saya pun nak kurus..tapi malas nak pi gym,...huhuhu..

zan-xray said...

berat saya lebih dari itu..huhu..
rezeki apa nak buat keh keh keh..
InsyaAllah jom kekal kan berat badan yang unggul

cik EPAL said...

semoga berjaya kurus :)

kerol said...

saya plak naik 7kilo baru-baru ni..dah 70kg dah..macam mana ni..hehehe

Post a Comment

Mendoakan Puan Pia dapat baby ramai & comey .. hehehehe

Related Posts with Thumbnails