MY BLOG

Daisypath Friendship tickers

OUR ANNIVERSARY

Daisypath Anniversary tickers

Friday, December 18, 2009

Hari Yang Kenyang!

Salam...

Nama pensyarah pembimbing utk praktikum aku masih belum keluar lagi.. Bagi students lain, kebanyakkan dah keluar.. Adeeii.. Tension seketika memikirkan siapalah gamaknya yang akan men'observe' diriku ini.. Setiap hari aku akan cuba cek portal kot2 ade keajaiban pada nama supervisor aku.. Tapi, hampa.. Masih kosong utk diiisi..

Bukannya apa, bila dah tau nama supervisor ni, baru lah semangat ckt aku nak study... Iyalah, selama aku cuti ni aku masih belum bukak Math mahupun notes2 teori dan kaedah mengajar.. Adeii.. Nampak sgt la aku mmg xde mood nak study kat rumah.. Adeii.. xley cmni Sofia.. Mcmne awak nak mengajar students nnt???!!!

Ditambah lagi kat rumah sekarang ni, emak xda sebab emak aku dok kat rumah Along jaga dia yang tgh berpantang.. So, aku la yang kena menggantikan emak aku utk menguruskan hal2 rumah.. Masak, basuh baju, kemas rumah.. Emmmm.. Mmg training giler2 la utk aku menjadi suri rumah nnt... hehehe...

Tapi, aku masih sempat juga beronggeng dgn kroni2 aku kat Ipoh ni.. Bagi aku, ubat mujarab utk rasa kemalasan study adalah dengan makan kot... hehehe.. Tapi yang pasti, lepas aku balik rumah, tahap mata aku utk tidur lebih menjadi2.. hehehe...

Layan ajelah gambar2 kt bawah ni ye.. Kami ni mmg wajib bergambar walo kemana2 pun, even dlm toilet pun.. hehehe

Mcmne lah xngantuk, cuba bgtau??

Licin!!!!

Makan kek lagi?? Emmm... Mana xkenyang??

Kanak-kanak ribena btl..hehe..

Dah kenyang..Apa lagi.. Cabut lari...

Masa kami sedap2 makan tu, kami pun tiba2 semangat nk g picnic...Dan kebetulan, semuanya free hari Ahad ni n excited pulak nak ber-bbq.. So, kami semua decide nak berpicnic di Gunung Lang... Lokasi nya xdelah jauh sgt dan yang paling penting ade view yang cantek... Dan temanya : BF ARE NOT ALLOWED... hehehehe...


Kitorang discuss sempoi2 je, n xnak lah overly excited sgt, takut xjadi pulak kan bbq tu nnt..Sekarang kan musim hujan dan byk pula kes2 kemalangan berlaku.. Minta simpang la... So, kami just bahagi2 tugas,n barang2 yang dibawa ...



Hopefully semuanya berjalan dengan lancar.... Amin...


~L-O-V-E~
-Naha-Shelly-Along-Fara-Pia-Armi-Dira-Farah-


0 comments:

Post a Comment

Mendoakan Puan Pia dapat baby ramai & comey .. hehehehe

Related Posts with Thumbnails