MY BLOG

Daisypath Friendship tickers

OUR ANNIVERSARY

Daisypath Anniversary tickers

Wednesday, December 23, 2009

Akhirnya bernuffnang juga

Itu tajuk nya.. Mungkin ini azam 2010 aku, nak bernuffnang sampai dapat ribu raban.. hehehe, tak adalah, dan tak mungkin boleh punya.. Tapi, ini mungkin juga salah satu azam tahun 2010 aku.. Dah lama sebenarnya aku nak join dunia nuffnang ni, tapi xberkesempatan.. Makin jeles pula bila tgk x-po, meng, din, dan budak2 kelas aku yg lain leh dapat duit gan berblogging.. Aiii, ini xboleh jadi ni..Rugi tul xbelajar gan diorg masa dok sekelas..Lepas tu, hari ni, aku tengok kat BH, HanisZalikha pun keluar paper sebab berblogging..Emm, gadis ni memang xpayah cakap la.. Tabik spring kat dia, sbb walaupun muda tapi bijak cari duit utk kegunaan diri sendiri.. Akak salute u adik.. hehe..

Jadi, kepada kawan2 yang nak join dunia blogging atau pun baru nak belajar cara nk berblog, korang boleh lawat kat blog sensei aku .. Saja aku nak promote blog dia walaupun dia dah mmg famous.. So, dengan harapan dia boleh promote blog aku lah.. hehehe.. Entry dia ttg blog dan nuffnang memang ringkas, tepat dan padat.. Serius, memang senang sgt nk faham dan sgt2 la sesuai utk beginner 2 mcm aku ni..So, korang boleh lawat sendiri ye..

Dan terimakasih la pada semua yang sudi klik nuffnang aku tu... Jangan lupa tinggalkan jejak di chatbox..InsyaAllah ada kunjungan balas..

Jom bernuffnang...

0 comments:

Post a Comment

Mendoakan Puan Pia dapat baby ramai & comey .. hehehehe

Related Posts with Thumbnails