MY BLOG

Daisypath Friendship tickers

OUR ANNIVERSARY

Daisypath Anniversary tickers

Tuesday, December 8, 2009

Bersih2 sawang

Waaaa....

Berhabuk gler blog ak ni.. Lama betul xupdate blog.. rindu la plk.. Faten pn dah tnya2 bila nak update blog? AwAT?? Rindu kat cek ke? hehe.. Ok2.. Banyak benda2 yang berlaku sepanjang ak balik ke Ipoh.. Yang best, yang sedey, yang masam mahupun yang hangit... Tp, xsempat la nak cerita sebabnya internet kat rumah ak ade problem pulak.. Aku cek2 bil, rupa2 nya tertunggak beberapa bulan ...SAdisss betul.. sape lah yang guna, xnak bayar ni.. Xpelah, tggu ak dapat duet pt dulu, then aku tolong2 lah bayar.. Naseb la kat area rumah aku dapat wireless..Free plk tu.. tp, xdelah selaju mcm aku guna streamyz.. Lembap ckt la lbh2 time office hour.. Aduisshh.. sabar sofia..sabar.. semua ini akan berakhir.. okies!

Nanti ak akan upload entry2 terbaru terutamanya masa hari2 terakhir aku kt UPSI terchenta n cerita2 terbaru masa cuti ni.. Xsempat nk share gn u all..Nantikan..InsyaAllah..

3 comments:

CraZee KenTanG said...

tuh arr...dah bersawang banget neyh. :P Wahh, nama i pon interframe kaa? Best2! Ahaxx~

Cahaya Mataku said...

hee..pia.nurl pun bukan stakat bsawang...dah jadi blog puaka dah..hee

Anonymous said...

kehidupan menentukan kejayaan didunia &AKHIRAT

Post a Comment

Mendoakan Puan Pia dapat baby ramai & comey .. hehehehe

Related Posts with Thumbnails