MY BLOG

Daisypath Friendship tickers

OUR ANNIVERSARY

Daisypath Anniversary tickers

Monday, February 15, 2010

Aku bangga, Aku ada tangan...

Salam..

Baru aje tadi wat blogwalking ke blog Kak Lia .. Dia tag utk buat tulisan kidal gara2 dia ditag oleh Si Budak Aboi ... Aku ni kalau ikutkan memang sejak kecil2 lagi, guna dan tulis guna tangan kanan.. Boleh dikatakan masa sekolah dulu, tulisan aku kira paling cantek la.. hehe... Itu dulu lah.. Masa kecik2.. Tapi, bila dah besar ni.. Ampun.. Doktor pun mmg kalah dgn tulisan aku ni..


Kat bawah ni, hasil dari tulisan tangan kiriku .. Aduii, susah juga nak cuba tulis tangan kiri kn? Garisan pun bengkak bengkok... Bezakan dengan yg diatas?

Tulisan Tangan Kidal @ Tangan Kiri ku....

Aku ingat dl, masa aku belajar dulu, siapa2 yang tangan kidal ni, selalunya mereka bijak dan kreatif.. Kawan baik aku, Kak Ha, sungguh dia kreatif dan rajin sesangat.. Lepas tu, banyak jugalah kawan2 aku yang kidal semua nya kreatif2 belaka.. Tapi, yang xkidal pun, kreatif juga.. Ape2 hal pun, sepatutnya kita perlu Bersyukur! Sekurang2 nya kita ada tangan utk menulis!!
So, malam ni aku nak tag pada semua bloggers di alam maya ini cuba tulisan kidal ini.. Selamat mengkidalkan tulisan dan selamat mensyukuri nikmat tangan yang diberi!!

7 comments:

Lia3003 said...

wah, totally different...beruntung kita ada tangan...thanks z buat tag...he....

zan-xray said...

lawanya tulisan tangan kanan awak tu sofia..
yang bawah tu tulisan tangan kiri biasa ler hodoh haha..
terima kasih tag.

Sofia said...

to kak lia : yup, betul2 berbeza.. tgn kirinya tulisan lbh besar..

to zan xray : wah2, tulisan dia cmne plk?

enyheartsdiamond said...

tulisan tgn kiri comel mcm tadika :)

farnaz said...

piaaaaaaa!!!
aku pn rindu kat ko gak.

thanx tag aku..
weyh, knape jarang update blog skrg ni?

emma said...

salam..awk..betul ke awk gemok? cam x je..hehe..ema terliur tgok abc tu..sedapnye :)

Cik Mirara said...

boleh tahan cantek la tulisan tangan kiri tue.
lala~

Post a Comment

Mendoakan Puan Pia dapat baby ramai & comey .. hehehehe

Related Posts with Thumbnails