MY BLOG

Daisypath Friendship tickers

OUR ANNIVERSARY

Daisypath Anniversary tickers

Sunday, February 14, 2010

Kalau Nak Duit....

Excited betul aku bila dapat balik Ipoh.. Sebabnya dah lama xronggeng2 keluar dgn adik2 aku yang dua orang tu.. Bukan ronggeng pegi mana pun, kua jalan2 belakang rumah je.. Memandangkan rumah aku ni mmg dikelilingi dengan shopping2 complex, so, aku pilih UO ajelah utk beli barang.. Kebetulan adik aku kerja partime kt situ, leh rr ajak jalan2 sekali..
Muka yg excited nak habiskan duit!

Cina yang raya, aku yang shopping barang.. hehehe.. Terima Kasih kepada duit2 penaja yang menaja aku masa shopping semalam.. Jalan sekitar Ipoh pun dah lenggang glier, mmg xde traffic jem, selalunya jem aje depan rumah aku tu.. Kali ini, tiada lagi... hehe..
Rilex je jalan...Hari2 cmni kan bagus!!

Selalunya kalu pg UO, memang xsah, kalu xpekena Mee Szilling..Perghh, agak sedap n harga pun berbaloi2 la..Cuma RM 4.60..oK la kn.. Cuma yg xbest nya, kakak yg jual mee szilling tu, dari dulu sampai kini, xpernah senyum2.. Masam mencuka je, xkan la setiap hari pun gaduh gn suami kot.. hehe...
Muke2 kekenyangan yang teramat sgt!

Masa tgh2 syok2 makan tu, tiba2 didatangi oleh seseorang yang mengedarkan flyers ni.. Emm, korang pernah dengar x pasal skim cepat kaya.. Macam tu lah, lebih kurang nya flyers ni.. Tapi, aku xpasti la flyers ni ttg bisnes apa, atau skim cepat kaya atau apa.. sbb xdetail dan hanya suruh kita call aje nombor yg diberi...Aku pun xtau la nak percaya atau tidak, sebab melihat kpd testimonial yang ada ni , ramai gak yang menjadi jutawan... emm, apa pendapat korang ek? Tapi, aku xdelah nak percaya bulat2 benda2 mcmni..

Bagi aku, mungkin orang2 yang berjaya ni pun sebab diorang betul2 berusaha .. Xkan lah, join benda macam ni, terus jadi jutawan kn? Kena lah berusaha gak...Aku tabik springg pada orang yang betul2 berusaha!! Cayalah, anda sudah jadi jutawan atas usaha anda! Alamak, aku bila lg? xpelah, habiskan belajar dl, kerja rajin2, kumpul duit byk2 k!! Berblog pun rajin, nnt nuffnang bagi duit k! hehe..


p/s:: Aku dah buang flyers ni, sori abg flyers!! hehehe


0 comments:

Post a Comment

Mendoakan Puan Pia dapat baby ramai & comey .. hehehehe

Related Posts with Thumbnails