MY BLOG

Daisypath Friendship tickers

OUR ANNIVERSARY

Daisypath Anniversary tickers

Friday, December 31, 2010

Selamat Datang 2011

Perasaan sedih pula bila nak meninggalkan tahun 2010 ini, sebab terlampau banyak kenangan yang best-best yang setiap hari dalam 365 hari dalam tahun ini…. Rasa sayang nak meninggalkan tahun 2010 ini, tapi makin xsabar untuk masuk ke tahun baru 2011 sebagai wanita bekerjaya… ecececeh!!

Apa yang best bagi aku dalam tahun 2010 ni ek :

  • Persahabatan dengan KakHa, Husna, Najiha, Ida, Aza, Nurun & Fatin yang xakan aku lupa sampai bila-bila.. Ini adalah senarai nama yang memang patut letak sebagai VIP dalam majlis kawen aku nnt.. hehehe…Sayang korang semua!!!! Aku xkan lupa segala jasa baik korang pada aku.. Tanpa korang, aku xmungkin Sofia Karim yang sekarang ni…

IMG3PA220214PB290904PB200389IMG_2965IMG_3530IMG2 PA130073IMG_0077 1_997261480l

  • Dapat ber-praktikum dengan 9 orang sahabat-sahabat yang hebat, mantap, best kat sekolah yang banyak beri pengalaman sebagai bekalan buat aku!!!

P4230107P5110530IMGP4728IMG_1896   

  • First time dapat dengar title ‘cikgu’ yang betul-betul keluar dari mulut anak-anak murid.. hehehe…

IMG_1935DSC00841

  • Dapat bergraduasi dengan jayanya setelah 4tahun berhempas pulas!!!!

BCK_0197Digital image  OLYMPUS DIGITAL CAMERA         Digital image  Digital image

  • Dapat Posting Guru kat Perak !!!!! Alhamdulillah…
  • Dapat gaji pertama yang beribuan… woooot.. woooot… woooot…

Alhamdulillah.. Atas keseronokkan ini.. Semoga aku tak mudah lupa, alpa, sombong, bongkak, angkuh, dan segala-segala yang mazmumah dalam meniti tahun 2011 dan tahun-tahun yang akan datang ni…Amin..

My wishlist ::

  • Semoga tahun 2011 akan membuka sejuta kebahagiaan kepada aku di bumi Pantai Remis ni….
  • Nak jadi seorang hamba Allah, wanita, guru, anak, dan kakak yang lebih berjaya dari sebelum ini!!!
  • Semoga aku dapat berbakti sebagai guru yang cemerlang-gemilang-terbilang dengan jayanya…
  • Semoga aku dapat melayan ragam pelajar yang pelbagai dengan penuh semangat kekentalan, dan atasi rungutan segala bebanan tugasan dengan berkhidmat penuh kejujuran…
  • Semoga rezeki aku bertambah-tambah murah, duit semakin bertambah-tambah…
  • Dapat Lesen Kereta dengan jayanya…
  • Boleh bawak kereta dengan jayanya…
  • Beli kereta dengan jayanya…
  • Nak bahagiakan keluarga ku dengan jayanya…
  • Nak jumpa kembali sahabat-sahabat sejati kesayangan dengan jayanya jugak!!!!!!

Good Luck Sofia Karim!!!!!

4 comments:

puteri ain said...

happy new year !:)

PUAN PIA said...

happy to u too!!!

NinaAz said...

hepi new year piaaa........................ gud lark!~

Shahir @ Meng said...

hepi new year pia.........
silap...
cikgu pia...

Post a Comment

Mendoakan Puan Pia dapat baby ramai & comey .. hehehehe

Related Posts with Thumbnails