MY BLOG

Daisypath Friendship tickers

OUR ANNIVERSARY

Daisypath Anniversary tickers

Monday, November 15, 2010

Apabila malam bukan lagi masa untuk tidur

Ya… Malam ini tepatlah 15hb November 2010… InsyaAllah status penempatan para guru akan diketahui pada tarikh ni.. Tarikh keramat yang bakal mengubah aku dan sahabat2ku yang lain dari title seorang pengganggur kepada pekerja tetap…. Seperti biasa, hari-hari yang aku lalui untuk sampai ke tarikh 15November ini tetap penuh dengan aktiviti ber-FB yang aku rasakan medium paling cepat dan pantas untuk menzahirkan perasaan dan juga maklumat…

Malam ini sahaja, aku dan hampir semua kawan-kawan ku xdapat tidur lena.. Iyalah, inikan melibatkan hal masa depan dan negara… hehehehe.. Macam-macam status yang ada terpampang kat wall Fb masing2 yang sempat aku print screen..

Semuanya mengharapkan harapan.. Begitu jua aku..

cats

Pelbagai perasaan yang tak dapat digambarkan…

cats7

Ramai yang berjaga malam.. Kalau dapat duit, sedap gak ni…

cats4

 cats3

cats1

Dan juga turut memberi amaran bagi mengelakkan jem..

ws

Dan ada juga yang bersengkang mata, dan menonton bola ….cats8

Aku pun sekarang ni tak boleh tidur macam kawan-kawan aku ni, sebab masih berfikir kat mana la agaknya aku bakal ditempatkan esok… Esok kena prepare awal2 bendera mana nak kena naik dulu..

perak ATAU selangor

Apa-apa pun, aku mendoakan semoga yang terbaik akan dapat pada diri aku dan sahabat-sahabat aku yang lain.. Semoga semuanya mendapat penempatan negeri dan sekolah pilihan yang terbaik.. InsyaAllah.. Yakinlah perancangan Allah itu yang TERBAIK.. YaAllah semoga aku dan semua sahabat2 ku dipermudahkan urusan penempatan… Amin…

2 comments:

Aku X-PO said...

syabas! nama anda terpilih untuk mengajar di sekolah di Pos Brooke, dalam DUN Galas, Gua Musang, Kelantan bermula serta merta.

Makin Dewasa, Makin Simple? Anda Bagaimana?

PUAN PIA said...

Terimakasih X-Po sebab tempat yg best pada aku.. Nextyear aku masuk pilihanraya, jangan tak pangkah plk ek...

Post a Comment

Mendoakan Puan Pia dapat baby ramai & comey .. hehehehe

Related Posts with Thumbnails