MY BLOG

Daisypath Friendship tickers

OUR ANNIVERSARY

Daisypath Anniversary tickers

Wednesday, January 16, 2013

AMBIL HATI

 ♥ TQ En Tunang lukiskan karikatur Cik Pia ♥ 

 Amik dari gambar ini......


Eh-eh , sama tak gambar nya???
Pandai betul En Tunang, tapiiiiiiiiiiiii

bukan dia yang lukis, dia upah orang aja, hehehehehehe..... 

kalau En Tunang pandai lukis, dah lama Cik Pia upah dia buat design kad kahwin, baju kahwin, etc etc etc... hehehe.. tapi, terharu sebab kalau keluar dengan En Tunang, mesti ada saja cenderahati dapat dari dia.. Ambil hati I la tu.. kekekekeke.... Tq En Tunang ♥ 
 Cik Pia memang tak pandai nak ambil hati orang lelaki..... hehehehe... Macam na ya?????? 

15 comments:

NinaAz said...

lorr... ingatkan sidia yang lukis. cik pia buat ler seprise kat dia jugak. beli coklat kea. haha. boleh tak gitew?

CIK PIA said...

@NinaAz hehe.. cik pia is malu... hehehehe....

s h a said...

Cantiknya cik pia.Sweetnye en tunang cik pia.Ape kate cik pia ambil hati dia jgk.Masakkan sesuatu ke.Biase kalau dia suke ambil hati ni, dia akan suka kalau orang buat yg sama pada dia.Pendapat sha la. :)

Cik Awin said...

lelaki ni sebenarnya romantik kan...cuma depa x pandai nak tunjuk romantik tu dgn cara yang betul ;)

cik mah said...

ala2...comeylah...sama ngan cik pia...

Farhana IezAna said...

wah bestny tunang die suka bagi mcm2..
tunang sy xpndai nk wt gini,kalau mintak baru die belikan@bg..xsuprise la mcm tu..

mamahayyu said...

Cute sgtttt.....simpan, framekan.....nnt bila masuk fasa2 mcm akk 'bend a' sgt penting tauuuu......heheheeee....masa nak refresh......;-)

CIK PIA said...

@s h a hehe.. masak ye? emmm, idea yg menarik.. tp.. haha.. cik pia kena p berguru dl.. hehehe

CIK PIA said...

@Cik Awin betul2.... kdg2 kita yg xperasan kn..

CIK PIA said...

@cik mah tq dear, cik mah...

CIK PIA said...

@Farhana IezAna ehhe.. tq ana.. cik pia jarang kua gn en tunang, tu yg ada suprise kot.. hehe

CIK PIA said...

@mamahayyu tq kak asmah.. idea yg menarik.. nnt pia frame kn.. hehe

orked violet @ SYA said...

sweet. Sya nye cousin mmg artist (lukis2). tp xpenah request die lukis kan sbb xtaw nk baya bpe. hahaha

CIK PIA said...

@orked violet @ SYA nnt boleh la cik pia upah cousin sya plk.. hehe.. gmbo kapel pl..hehehehe

cha said...

wah sweetla en tunang u hehe kalau dia melukis wah lg best kan

btw salam kenal :)

Post a Comment

Mendoakan Puan Pia dapat baby ramai & comey .. hehehehe

Related Posts with Thumbnails