MY BLOG

Daisypath Friendship tickers

OUR ANNIVERSARY

Daisypath Anniversary tickers

Saturday, January 19, 2013

APDM - SELESAI DALAM KESEDIHAN

Alhamdulillah.. Selesai ber-APDM .... Legaaaaa, sebab nya 80 % maklumat datang nya dari maklumat-maklumat yang telah guru kelas tahun lepas isi, so Cik Pia hanya buat semakan dan tambahan atau perubahan aja pada maklumat anak-anak murid kelas Cik Pia... Terimakasih cikgu-cikgu... 

Sedihnya hati dan pilu bila tengok  maklumat keluarga setiap anak-anak murid dalam kelas Cik Pia.. Bukan semuanya datang dari keluarga yang kaya.... Ada yang emak/ayah kerja jaga, cleaner, kerani... Ada yang emak ayah berpisah, PJJ, dan tak kurang juga ada anak murid yang duduk di rumah kebajikan ... Sedihnya... Itu belum tengok lagi pendapatan keluarga.. Ada yang rm500 aje, tanggungan keluarga pula sampai 3-5 orang.. huhuhuhu.. Sedihnya bila tengok, nak key in data dalam sistem APDM ni rasa sebak aje.. 

Macam na la Cik Pia tak marah anak-anak murid bila diorang ni malas belajar, sebabnya tanpa pendidikan mereka tak boleh nak ubah nasib keluarga... Aiiisssshhhh, lepas ni kena banyak bagi motivasi lagi kat anak-anak murid!!!!

0 comments:

Post a Comment

Mendoakan Puan Pia dapat baby ramai & comey .. hehehehe

Related Posts with Thumbnails