MY BLOG

Daisypath Friendship tickers

OUR ANNIVERSARY

Daisypath Anniversary tickers

Thursday, March 28, 2013

WEDD PREP : BORANG NIKAH SELAMAT DIHANTAR

Alhamdulillah................ Borang nikah dah selamat dihantar di Jabatan Agama Islam Perak (JAIP) yang bersebelahan Balai Polis Trafik dekat Medan Kidd, Ipoh itu...Alhamdulillah, syukur sangat, dah terasa sebelah kaki menuju ke masjid idaman.. Eceh !!!

Siapa kata proses Borang Nikah dan urusan di JAIP  susah dan melecehkan??Mudah sangat prosedur nya, kalau kita ikut arahan dan sediakan apa yang diperlukan.....

Ustaz di kaunter pun bagitahu, nanti bulan depan, boleh la call Tok Kadi, tanya dia samaada borang nikah Cik Pia sudah diambil oleh dia atau belum.............. Bakal-bakal pengantin perlu pastikan borang nikah telah diambil/ada pada Tok Kadi sebelum majlis ye...Jangan segan silu untuk menelefon Tok Kadi anda masing-masing...... Jangan susahkan ibu bapa anda ya !! Alhamdulillah, semoga semua urusan dipermudahkan oleh Nya....

**** Sekarang waktu terbaik untuk hantar Borang Nikah ye kawan-kawan.. 3 bulan sebelum majlis..
******TQ Ustaz Zainal Abidin  Tok Kadi Tambun (Mukim Ulu Kinta) dan seluruh warga JAIP
********Legaaaa sangat.. Baru lah boleh buat persiapan kawen dengan lenanya..heeeeeeeeeeeee

10 comments:

AyongAtikah Zaid said...

wah!! congrats2..hehe...ayong baru terhegeh2 nak lengkapkan borang...nak isi borang pun dah nebes...boleh gitu...hehehe...

Farhana IezAna said...

wah dh settel..ana punya xgerak2 lg..still simpan wt pekasam lagi..

Diyana said...

betol~
dah settle bab borang tu rasa lega sungguh.... hehe

s h a said...

yeah...tahniah2.bagus cik pia buat sndr.sha ayah baik hati buatkan. ;)

CIK PIA said...

@s h a sha, ayah n emak cik pia xbp sihat, itu yg kena gerak sendri..heeeeeee

CIK PIA said...

@Diyana kan? hehehehe.. baru lah rasa dalam trek yg betul..hehe

CIK PIA said...

@Farhana IezAna cepat2 .... nnt xsedar nak dekat majlis..hehe

CIK PIA said...

@AyongAtikah Zaid hehe.. betui2.. tp, once dh start, rasa macam best la plk..hehe.... bakal emak mertua cik pia pn legaaaaa

sarahhernyzar said...

tahniah... mesti dh lega kn dh setel borang... itu yg penting...

CIK PIA said...

@sarahhernyzar weeeeehuuuuuuuuuu.. Alhamdulillah lega.. semoga selamat ditandatangani oleh Ketua Pendaftar

Post a Comment

Mendoakan Puan Pia dapat baby ramai & comey .. hehehehe

Related Posts with Thumbnails