MY BLOG

Daisypath Friendship tickers

OUR ANNIVERSARY

Daisypath Anniversary tickers

Wednesday, April 10, 2013

50 HARI LAGI

Alhamdulillah....... Syukur.. Debaran pilihanraya sudah berakhir walaupun belum bermula lagi sebab nya, tarikh PRU 13 telah diumumkan iaitu pada 5 Mei 2013... Alhamdulillah.. Sebenarnya, risau juga selagi tarikh PRU tak diumumkan, ialah takot-takot jatuh hari Cik Pia nak kawen nanti...

Walaupun tinggal lagi sebulan lebih nak kawen , Cik Pia masih relax-relax lagi.... hehehehehe..Emak ayah pun masih relax-relax lagi, mungkin sebab dah ada pengalaman perkahwinan Along Cik Pia yang dulu..

Yang belum dibuat adalah :
  1. Tempah makanan untuk nikah, dj, kompang, marhaban
  2. Beli karpet bilik Cik Pia, balang kuih, kerepeksss, telur, beg plastik
  3. Design tag kat balang kuih, signage
  4. Beli cokelat + kek untuk hantaran +Perfume (nak dekat majlis baru beli)
  5. Beli bunga telur untuk belah pihak lelaki
  6. Batang bunga manggar + span
  7. Deco hantaran
  8. Edar kad jemputan
Semoga semuanya berjalan lancar.. Eh2, bulan depan aja Cik Pia nak kawen..... ngeeeeeeeeeeeeeee.... Malunyaaaaaaaaaaaaa
Hai Abg Ketak-ketak, lagi 50 hari lagi kita nak kawen la.......

6 comments:

Farhana IezAna said...

Cik Pia tgl sikit je yg belum buat..huhuhu ana bnyk lagi tau belum siap..

Izyan Hamizah said...

yeayy, debaran kite berakhir. alhamdulillah. risau gak kl trikh same ngan tarikh kawen. hehe

CIK PIA said...

@Farhana IezAna jejom cik ana, kita speed kuasa kuda

CIK PIA said...

@Izyan Hamizah itulah.. lega sgt2...............

Farhana IezAna said...

nk jadi bridezilla dh nie..huahua

CIK PIA said...

@Farhana IezAna jangan-jangan.. lari nnt sume org...

Post a Comment

Mendoakan Puan Pia dapat baby ramai & comey .. hehehehe

Related Posts with Thumbnails