MY BLOG

Daisypath Friendship tickers

OUR ANNIVERSARY

Daisypath Anniversary tickers

Wednesday, April 10, 2013

WEDD PREP : TEMA MAJLIS

Lagi 50 hari, tapi Cik Pia tak cerita lagi kan tema  warnanya....Konon suprise, suprise la sangat kan....
MALAM BERINAI
BEBAS... (sebenarnya tak adalah majlis sangat pun, saja-saja aja, kaum keluarga terdekat aja, entah-entah adik beradik emak ayah aja kot, hehehehe)

MARHABAN & KHATAM AL-QURAN
Diingatkan ye, Cik Pia sudah KHATAM AL-QURAN sejak sekolah rendah lagi tau.... Disebabkan Along Cik Pia dulu pun ada majlis macamni, emak pun nak buat sekali lagi untuk anak dia nombor dua ni... hehehehehe... Kaum keluarga terdekat aja yang terlibat...



AKAD NIKAH


BERSANDING

BERTANDANG

**** Abaikan gambar-gambar sexy itu, hanya sekadar gambar hiasan

6 comments:

LiNda said...

lebih kurang je wane tema bersanding kita..linda wane tiffany blue, dah kearah turqoise la :)

NinaAz said...

Perple eh phia. Heeeeee.bila tarikhnya

Farhana IezAna said...

cantiknya color tema cik pia..
gud luck utk lagi 50 hari tu..

apa perasaan skrg nie??

CIK PIA said...

@LiNda cik pia bertandang yg wrna itu... samalah, nk cari tudung yg sesuai itu payah jugak

CIK PIA said...

@NinaAz pepel kelabu... 1jun dear..

CIK PIA said...

@Farhana IezAna skrg ni, mcm rasa biasa2 lagi.. tp, bila pikir, pasal akadnikah, waahhh, neves nya

Post a Comment

Mendoakan Puan Pia dapat baby ramai & comey .. hehehehe

Related Posts with Thumbnails