MY BLOG

Daisypath Friendship tickers

OUR ANNIVERSARY

Daisypath Anniversary tickers

Sunday, February 24, 2013

POST WEDD : HONEYMOON

Eh-eh B2B semua jangan terkejut pula, ingat Cik Pia dah kawen ye... hehehe..

Biasalah, bila dah kawen nanti, confirm semua orang tanya, honeymoon kat mana kan? Lagi 3 bulan nak kawen pun, orang lain dah sibuk-sibuk tanya yang tu dulu.. Ish-ish.. Ate, kome semua honeymoon kat mana?

Cik Pia kalau boleh nak cepat-cepat pergi honeymoon sebab tak mahu duduk lama-lama kat rumah emak mertua, boleh tak macam tu?? hehehe............

6 comments:

NinaAz said...

Nina xp honeymoon pun lagi. Huuu. Cik pia.. p la krabi island. Cantik situ. Pulau sipadan kea. Hihi

orked violet @ SYA said...

Sya g kursus. Ust tu kate elokla pegi melawat sedare2 sume. then br g honeymoon..huhu

CIK PIA said...

@NinaAz tggu simpan duit dl... heeeeeeeeeeeee

CIK PIA said...

@orked violet @ SYA sokong sya.. pia lepas setel sume, cepat2 p honeymoon..heeeeeeeee

fif said...

salam perkenalan..nice blog..singgah la my blog ya..hepi dpt jumpe b2b from perak..ngeeee..

http://singgahdulula.blogspot.com/

CIK PIA said...

@fif salam perkenalan...... bestnyaaa... ada b2b sama negeri..

Post a Comment

Mendoakan Puan Pia dapat baby ramai & comey .. hehehehe

Related Posts with Thumbnails